2010/01/19

Nowy system wsparcia technicznego

Dzisiaj użytkownicy doczekali się nowego systemu obsługi zgłoszeń serwisowych. System, który wdrożyliśmy dobrych kilka lat temu okazał się strzałem w dziesiątkę. Prowizoryczne założenia pozwoliły nam na dostarczenie systemu pomocy technicznej Menedżer Finansów, który okazał się na tyle prosty że świetnie wpasował się w gusta naszych użytkowników. Jednocześnie okazał się na tyle skalowalnym rozwiązaniem że pozwolił nam na rejestrację ponad 800 zgłoszeń serwisowych i ich sprawne rozwiązywanie przez zespół 7 konsultantów.

Jak się okazuje, ponad 85% zgłoszeń serwisowych znajduje swoje rozwiązanie w ciągu 48 godzin od daty wysłania, ponad 75% zostaje rozwiązana ciągu tygodnia, a niemal wszystkie mieszczą się w założeniach usługi pomocy technicznej i regulaminu użytkownika, tj. są rozwiązywane w ciągu 14 dni od daty rejestracji w systemie.

Wraz z ogłoszeniem tych danych mogę również ogłosić że zakończyliśmy wdrożenie zupełnie nowej wersji rozwiązania HelpDesk o nieco rozszerzonej funkcjonalności i znacznie ulepszonym interfejsie użytkownika. Szczegółowy opis rozwiązania pozostawiam na zupełnie inny dokument, a byćmoże wręcz na zupełnie osobny produkt w naszej ofercie...

Zapraszam do korzystania z tego ulepszenia, które pozwala nam dumnie ogłosić siebie dostawcą oprogramowania do zarządzania finansami osobistymi i budżetem domowym oferującym najlepsze wsparcie techniczne, wliczające usługi: FAQ, Forum Dyskusji, HelpDesk, Telefon oraz nadal Faks.